10 cvičebních výzev pro motivaci klientů a rozvoj vašeho podnikání
Kdo by neměl rád výzvy?! Výzvy jsou užitečné nejen pro růst podnikání, ale také pro udržení motivace klientů. Nejlepší ze všeho je, že mají tendenci vést je k lepším výsledkům, a tím pádem je udržovat i šťastnějšími.
Kdo by neměl rád výzvy?! Výzvy jsou užitečné nejen pro růst podnikání, ale také pro udržení motivace klientů. Nejlepší ze všeho je, že mají tendenci vést je k lepším výsledkům, a tím pádem je udržovat i šťastnějšími.
Proč provozovat cvičební výzvy?
1. Výsledky
Jako trenéři jsme v tomto oboru, abychom našim klientům zajistili výsledky! To je celý smysl naší profese – pomáhat lidem cítit se co nejlépe a nejzdravěji.
2. Doporučení
Když se vaši klienti cítí lépe a skutečně dosahují výsledků, řeknou to všem svým přátelům! Ústní marketing neboli "šeptanda" bude pro vaši firmu obrovská výhoda.
3. Motivace
Výzvy jsou také skvělé pro faktor konkurenčnosti. Na motivaci samozřejmě přidají i přívětivé ceny pro klienty. Avšak nebuďte zbytečně pod cenou, za kvalitní služby si lidé rádi připlatí.
Jak na cvičební výzvy?
Existuje tolik různých způsobů! Můžete nabídnout výzvy s různým časovým rámcem a různými možnostmi zaměření. Mohou být flexibilní nebo přísně dané. Mohou být bezplatné nebo placené. Můžete se rozhodnout, jak je přizpůsobit svému podnikání. Přemýšlejte o svém konečném cíli – růst, zapojení klientů, prodej, výsledky – a poté vytvořte výzvu, která tento cíl podpoří. Bez ohledu na to lze tyto nápady na cvičební výzvy upravit tak, aby vyhovovaly vašemu podnikání.
10 cvičebních výzev, které můžete vyzkoušet ve svém podnikání
Podělíme se o 10 nápadů na cvičební výzvy, které můžete implementovat ve svém podnikání, abyste pomohli motivovat své klienty (a zároveň rozšířili i své podnikání).
Cvičení Challenge #1 - 30denní pohybová výzva
Vyzvěte své klienty, aby udělali minimálně 10 000 kroků za den po dobu 30 dní v řadě. Můžete je nechat, aby synchronizovali své fitness hodinky a připojili se k ostatním členům do skupiny v rámci nějaké aplikace - například MYZONE. Tak se budou moci navzájem motivovat a inspirovat ke svým výkonům.
Cvičení Challenge #2 - 14denní sledování toho, co jedí
Nechte klienty sledovat a dosahovat denního výživového cíle po dobu 14 dní v kuse.
Cvičení Challenge #3 - 90denní hubnutí
Poskytněte klientům hubnoucí výzvu, do které zapojíte vaše TOP lekce z oblasti HIIT, kardia a funkčního tréninku. Cvičení po dobu 90 dnů můžete opět sledovat pomocí určité aplikace a vyhodnocovat tak výsledky. To by samozřejmě byla placená výzva, kterou byste mohli uvést na trh ještě před začátkem, abyste získali nové klienty. Nechte je pořizovat snímky, měřit své pokroky a sledovat všechna cvičení v aplikaci. Opět doporučujeme MYZONE. Zjistěte o MyZone více ZDE.
Cvičení Challenge #4 - 30denní výzva ke zdravým návykům
Pomozte klientům vybudovat si zdravé návyky. Ať už prostřednictvím nějaké aplikace nebo vámi vytvořenými pravidly.
Cvičení Challenge #5 - 8týdenní silový trénink
Mohl by to být předem připravený silový tréninkový program, který klienty bude učit o progresivním přetížení, správných technikách a možnostech silového tréninku vůbec a rovněž i to, jak si tyto cvičební návyky udržet i po skončení výzvy.
Cvičení Challenge #6 - Čtyřtýdenní výzva push up
Nechte klienty každý den provést určitý počet kliků se zaměřením na formu a posílení.
Cvičení Challenge #7 - Čtyřtýdenní osobní nejlepší výzva
Nechte klienty, aby se na začátku výzvy rozhodli pro něco, na co se chtějí skutečně zaměřit a v čem být lepší. Může to být posílení jádra, zlepšení koordinace, počet tréninků každý týden, počet či opakování nebo zvednutá váha při cvičení, počet kroků každý den nebo týden? Cokoliv, co pomůže motivovat klienty a zlepšit tak jejich výsledky.
Cvičení Challenge #8 - Týdenní párová výzva
Nechcte klienty, aby si zvolili svého fitness parťáka, se kterým budou dosahovat společných cílů a přátelského soupeření. Zároveň se budou vzájemňte motivovat k lepším výsledkům. O to, jaké cvičení jim zvolíte, s nimi můžete prodiskutovat a vybrat to nejlepší, co jim bude vyhovovat. Takovýchto párů můžete mít více a můžete je jakkoli prohazovat. Této výzvě se meze nekladou. Může jít o jakýsi týdenní "kruháč" nebo zaměření na různé druhy tréninků. Na konci určitého období, kdy mají všechny páry odcvičeno, můžete společně výzvu vyhodnotit.
Cvičení Challenge #9 - 30denní výzva TRX
Vytvořte pro klienty intenzivní 30dení TRX výzvu. Ta může být jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé. Klienti se naučí perfektně ovládat závěsný systém, osvojí si správné techniky jeho používání, základní i pokročilé cviky a objeví kouzlo funkčího tréninku. TRX si po této výzvě jednoduše zamilují a navíc získají pevné a vyrýsované tělo.
Cvičení Challenge #10 - Čtyřtýdenní pohybová výzva
Trénujte klienty a vytvořte cvičební plán, který mohou dodržovat, a který zahrnuje silový trénink a pohyb každý den. To pomůže lidem ukázat, jak přidávají pohyb do svého dne kolem svého tréninku a povedou je k odpovědnosti za každodenní pohyb po dobu alespoň 4 týdnů. Existuje tolik skvělých nápadů na cvičení – a rozhodně více, než jsme zde sdílel. Oslovte stávající i budoucí klienty, zvyšte motivaci a výsledky a v konečném důsledku navyšte i své obchodní možnosti. Jediné, co musíte udělat, je být kreativní a vyzkoušet několik možností, abyste zjistili, co lidi skutečně láká a co funguje pro vaši oblast a klientelu.