5 kroků jak získat více klientů do svého fitness centra

V tomto článku se dočtete o pěti jednoduchých krocích, které vám pomohou zvýšit klientskou základnu ve vašem fitness centru. Musíme vás však varovat. Nečekejte žádná kouzla ani triky. Nejdůležitější pro udržení svých klientů je využívat vaše silné stránky.

V tomto článku se dočtete o pěti jednoduchých krocích, které vám pomohou zvýšit klientskou základnu ve vašem fitness centru. Musíme vás však varovat. Nečekejte žádná kouzla ani triky. Nejdůležitější pro udržení svých klientů je využívat vaše silné stránky.

5kroku

1. krok

Buďte velmi dobří v tom, co děláte

o-nas

Ukažte, jaké jsou vaše silné stránky

Může to znít nesnadně, ale je to velmi dobrý důvod, proč je tato rada jako první krok.

Zde byste mohli využít sílu marketingu nebo reklamy cílenou na vaše možné i stávající klienty. Nejdůležitější při osobním tréninku je nejen získat klienta, ale následně si ho i udržet.

Toto je důvod, proč tato fáze vyžaduje mnohem více úsilí a času než se nový klient zaregistruje a následně bude navštěvovat právě vás. Bude uznávat jako svého osobního trenéra.

Pokud se budete držet kroku jedna v tomto procesu, vaši klienti se stanou cennějšími a zůstanou vám věrní. Pokud se tohoto kroku držet nebudete, i přes možné marketingové úsilí budete stále přicházet o své klienty. Noví se vám budou shánět těžce – vždy je lehčí udržet stávajícího klienta než získat nového.

2. krok

Nesnažte se být vším pro všechny klienty

3D FITNESS kongres – pravidelně pořádáme největší fitness konference ve střední Evropě

Místo toho zjistěte, co děláte jinak než vaše konkurence. Nejen ve vašich očích, ale především v očích vašich klientů a možných potenciálních klientů. To vše využijte v marketingu, v reklamě a ve svém úsilí.

Zjistěte:

  • s kým pracujete a jak
  • s kým klienti chtějí pracovat
  • čím se lišíte od konkurence
  • jak by vaši klienti popsali vás a to jak se konkurence od vás liší

Jakmile identifikujete všechny tyto kroky, je to jasný signál jak na vaši cílenou skupinu zapůsobit. Dozvíte se, koho hledáte, koho klienti hledají a také to, že pokud se o vás někdo dozví, bude vědět, že vy jste pro ně ten nejlepší osobní trenér.

3. krok

Komunikujte

facebook-post

Zapojte své fanoušky do komunikace

Když většina majitelů fitness center přemýšlí o tom, jak získat více klientů pro osobní tréninky,  jejich první myšlenky jsou věci jako vylepování plakátů v posilovně nebo rozdávání letáčků přímo v posilovně.

V dnešní době je důležitá on-line přítomnost. Takže to, co můžete udělat, abyste mohli začít získávat nové klienty, je projít si svůj seznam e-mailových adres a popřípadě váš telefonní seznam. V každém je potencionální klient!

Zapněte svůj mobilní telefon a začněte kontaktovat své minulé klienty. Zjistěte, jak se jim daří a zda stále cvičí. Pravděpodobně zjistíte, že nechodí pravidelně cvičit, a že by se do procesu pravidelných tréninků rádi vrátili. A nejlepší doba je právě teď!

A v případě, že nemáte velkou klientskou základnu, využijte sílu on-line marketingu, především Facebooku. Stačí pouze zveřejnit zajímavý příspěvek a čekat na reakci, plánovat a vyhodnocovat. Důležité je, ať lidé vědí, co děláte a kde!

4. krok

Získejte doporučení

Pavel Bugaj – BUDUFit Ostrava – Oceňuji širokou nabídku služeb, bezproblémovou komunikaci, důraz na kvalitu a osobní přístup jednatele společnosti, Miroslava Jirčíka a celého týmu 3D FITNESS, jak v oblasti školení, tak i v oblasti nabízených produktů. V neposlední řadě chválím i velkou nápaditost při návrzích prostorového řešení. Já osobně mohu říci, že se společností 3D FITNESS mám pouze dobré zkušenosti a tuto společnost mohu všem ostatním doporučit.

Slovo z úst vašich klientů je stále nejspolehlivější forma marketingu pro mnohé majitele fitness center. Čím více budete mít spokojených klientů, tím více se o vás bude mluvit a svět se o vás dozví. Jak jednoduché!

Snažte vytvořit co nejvíce způsobů, jak motivovat své klienty, aby vás představovali před svými kamarády a známými.

Jak na to?

  • Přiveďte své kamarády na naše akce, cvičení nebo na osobní trénink
  • Používejte sociální média a zůstaňte v kontaktu se svými klienty
  • Organizujte vlastní události, které mohou vaši klienti navštívit i se svými kamarády
  • Pokud budete pozvaní, choďte na různé akce nejen vašich klientů

Vaši klienti mohou být vaším nejlepším zdrojem nového obchodu.

5. krok

Rozšiřte svůj dosah

trx-email

Sbírejte efektivně e-mailové adresy vašich potenciálních zákazníků

U výše uvedených kroků jste zjistili, co povede k jedinečnosti a profesionalitě na trhu. Dozvěděli jste se, že lidé, kteří vás obklopují, jsou pro vás prioritou a hlavním cílem ve vašem podnikání. Venku jsou stovky, ne-li tisíce potenciálních klientů, kteří o vás nevědí. Je čas je oslovit a začít s nimi pracovat.

Jedním z nejlepších způsobů, jak rozšířit svůj dosah, je vytvořit si slušný on-line marketing. Investujte do nových a reprezentativních webových stránek, sbírejte e-mailové adresy, vytvořte si stránku na Facebooku, LinkedIn nebo inzerujte na Googlu. To vše vám umožní zviditelnit svou značku a přivést více potenciálních klientů.

Přejeme hodně štěstí a mnoho spokojených klientů.

Pokud se vám článek líbil, můžete se podělit o svůj názor v komentářích pod článkem.

Stačí chtít.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

KONTAKTUJTE NÁS
Business, Equipment, E-commerce, Academy, Gym
Rádi vám poradíme i s vaším fitness