Přitáhněte do svého fitka více lídi díky Vašemu webu.
Chystáte se vytvořit nový web a chcete přitáhnout nové zákazníky do svého fitka? Přinášíme Vám několik rad na co se zaměřit a také jeden příklad moderního pojetí webové prezentace.
Nový FIT web 3DFITNESS
Poradíme vám jak z webového tlouštíka udělat bodybuildera, jehož formu vám bude leckdo závidět. Základem ale je dobře chápat, co chtějí vaši zákazníci.
Vaši klienti online rozhodně jsou, budou hledat nejprve cvičení a pak reference na vaše fitko. Jestli najdou vás nebo konkurenci je vlastně na vás. Stejně tak je na vás jestli nakonec doopravdy přijdou cvičit. Sebelepší marketing a web nezachrání protivné trenéry nebo špinavé šatny.
Testová otázka: Jakou fotku použijete na Facebooku, abyste inspirovali klienta přijít na lekci s Vaším trenérem?
Mezi publikem zvítězí dívka v zeleném – protože je uvěřitelná a vlastně vám jaksi dokazuje, že není třeba se ostýchat. Tohle je rozdíl mezi líbivým a efektivním marketingem.
Pravidlo č. 1: Efektivní marketing odbourává obavy klientů.
Pravidlo č. 2: Zákazník musí být na prvním místě. Mělo by vás zajímat, proč ona dívka v zeleném váhá přijít nebo naopak, jaké cvičení by ráda zkusila.
Pravidlo č. 3: Zapomeňte na své představy o tom, proč lidé cvičí. Možná hubne do svatebních šatů, možná chce trumfnout kamarádku, možná prostě hledá koníček. Motivací může být mnoho. Ale vypadat jako bodybuilderka na první fotce to nejspíš nebude.
Pravidlo č. 4: Ptejte se klientů. Jak je bavila lekce, co by rádi změnili. Ptejte se v anketách na Facebooku nebo letáčcích na recepci. Jen tak jim budete moci nabídnout službu, která je nadchne.
Jak prodat zkušenost z vašeho klubu online?
Důležité je si určit, co od webu chcete a jak má zapadnout do obchodního procesu. Stanovte si, co má ukázat a jaké obavy rozptýlit. Většina fitness center může pracovat s lokalitou.
Web můžete také využít, abyste si udrželi zákazníky. Podporujte, třeba pomocí blogu, jejich motivaci.
Stejně tak dobře uvažte, jaké informace vaši klienti potřebují. Někoho jistě zajímá, jaké odborné znalosti mají vaši trenéři, jiné bude zajímat prostředí, jiní dají hlavně na cenu.
Checklist pro fit web:
- Zobrazení v mobilu – lidé dnes hledají často v mobilu
- Vede každá stránka uživatele k nějaké jasné akci?
- Zveřejněte ceník
- Zveřejněte popis lekcí a způsob, jak je rezervovat
- Zveřejněte medailonky trenérů
- Zveřejněte skutečné fotky prostor
- Nezapomeňte na adresu, kontakt a otevírací dobu
Hledáte inspiraci? Podívejte se na nový web 3D FITNESS.cz. Tyhle webové stránky připravila agentura AITOM na základě analýz webu a marketingových aktivit. Jak se takové analýzy dělají? Kontaktujte nás pro více informací.