Nalákejte do svého fitka klienty! Marketingové strategie I
Nová fitness sezóna se pomalu rozbíhá a my jsme si pro vás nachystali výběr TOP marketingových článků, které vás mohou inspirovat. Rádi byste ve svém fitku opět přivítali hromadu nových i stávajících klientů? Poznali nové technologie nebo se zaměřili na vylepšování svých služeb? Podívejte se na naše tipy a sneste svým klientům modré z nebe :).
Nová fitness sezóna se pomalu rozbíhá a my jsme si pro vás nachystali výběr TOP marketingových článků, které vás mohou inspirovat. Rádi byste ve svém fitku opět přivítali hromadu nových i stávajících klientů? Poznali nové technologie nebo se zaměřili na vylepšování svých služeb? Podívejte se na naše tipy a sneste svým klientům modré z nebe :).
Jak dostat do svého fitka více klientů?
Kdo by nechtěl ve svém fitness centru opět přivítat všechny své stávající a navíc i nové klienty? Pokud si nejste jistí, co udělat pro to, aby si vás našli, pak považujte tento článek za spojence.
Podcast o brandingu a marketingu
"Zaujmout zákazníka a prodat", to je hlavním cílem marketingu. Ten by ale neměl být pouze o číslech, měl by hlavně budovat vztah a důvěru zákazníka ke značce. Jak správně budovat svoji značku? Na co zákazník nejvíc slyší nebo jak svou značku nejrychleji zviditelnit?
Jak se odlišit od jiných fitness klubů?
Fitness průmysl postupuje vpřed mílovými kroky. Výjimečný růst zaznamenaly v posledních letech zejména koncepty butik fitness, a to ve formě franšíz pro soukromá tréninková studia i komerční kluby. Pro majitele fitness center to znamená neustále rostoucí konkurenci. V tomto směru existuje několik věcí, které vás mohou od ostatních klubů odlišit a díky nimž si klienti uvědomí, že právě vy jste pro ně tou nejlepší volbou.
Klientova důvěra nadevše: jak ji získat?
Jako profesionál, ať už v oblasti fitness nebo zdravého životního stylu, se můžete setkat s přístupem koučování zaměřeným na klienta. Úkolem trenéra je spolupracovat s ním a vést jej k vybudování soběstačnosti i sebepoznání, k vytyčeným fitness cílům, motivaci a inspiraci a celkově se snažit ho dostat na vlnu zdravého životního stylu. Proto je získání jeho důvěry je klíčové.
Klíčové faktory návštěvnosti
Rozhodli jsme se s vámi podělit o čísla, která jsou výsledkem studií týkajících se členství. Hlavním cílem je si udržet širokou členskou základnu spokojených klientů.